For å ta i bruk tjenestene hos JuJu må du ha en brukerkonto. Du kan enkelt registrere en ny brukerkonto på registrering-siden. Du kan lese mer om registrering av ny brukerkonto her.
Når du har en brukerkonto må du logge deg inn på den. Dette gjør du på logg inn-siden. Du kan lese mer om Innlogging her.
Etter du har logget inn for første gang har du tilgang til plattformen, men ikke de finansielle funksjonene. For å kunne ta i bruk alle funksjoner må du etablere kundeforholdet. For å etablere kundeforholdet må du bekrefte epostadresse, telefonnummer, identitet og sende inn egenerklæringsskjema (KYC-skjema) (know your customer).
Bekreftelse av epostadresse gjøres på Min profil-siden på Innstillinger-siden.
Du kan lese mer om bekreftelse av epostadresse her.
Bekreftelse av telefonnummer gjøres også på Min profil-siden på Innstillinger-siden.
For å bekrefte telefonnummer sender vi deg en SMS med en kode som du skriver inn på innstillinger-siden.
Du kan lese mer om bekreftelse av telefonnummer her.
Bekreftelse av identitet gjøres også på Min profil-siden på Innstillinger-siden. Du kan bekrefte din identitet med BankID eller manuell søknad.
Du kan lese mer om bekreftelse av idenitet her.
Utfylling av egenerklæringsskjema (KYC-skjema) gjøres på på Kundeforhold (KYC)-siden på Innstillinger-siden.
Du kan lese mer om egenerklæringsskjema (KYC-skjema) her.